AVM’lere Ticaret’ten KEP zorunluluğu

ANKARA (İGFA) – Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP’in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, “Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
-
Düzce’de Amatör Liglerde Heyecan Başladı; Kura Çekimi Gerçekleştirildi
-
Bursa Osmangazi’de minik yetenekler futbol şöleninde buluştu
-
Gebze Belediyespor Kupa Voley sahnesine çıkıyor!
-
Basit usül mükellefler azaltılıyor… Büyükşehirlerde ‘basit usul’ kapsamı daraltıldı
-
Konya Şeker’den yerli patates tohumu müjdesi… 2027’de dışa bağımlılık bitecek
-
Konya Karatay’da tenis coşkusu: Şampiyonlar belli oldu